Ti, meu amig@

10 de outubro de 2007

Amig@, primeiro gracias por darme todo o que me deches, polo teu apoio, e todos os ratos que pasamos xuntos. Por ter aí sempre unha persoa con quen soñar, con quen divertirme, en quen confiar e con quen discutir.
Momentos malos, lei de vida, mais momentos imborrables que ninguén nolos roubará...
Perdoa se algunha vez che fallei, por non ser tan bon amigo coma ti, mais non dudes que sería inconscientemente.
Ti formas parte de min, dos meus pensamentos, sentimentos, decisións e emocións, da miña vida e do meu corazón...
Quero que sepas que non a calquera persoa lle chamo amigo, e se a ti cho chamo é porque te quero, porque confio en que nese día, nese día que eu non teña onde chorar, poda chorar en ti, mollarche o xersei de bágoas, de bágoas dun amigo.
Tanto tempo que pasamos xuntos. Bos e malos momentos, días aburridos e outros non tanto, incluso divertidos, dias de choiva e de calor, dias que por sempre quedarán aí.
Quérote, ainda que soe moi forte, quérote e quero o mellor para ti, porque coa miña familia, ti formas parte da miña vida, e quizais ainda que che pareza que non, se ti non estás faltariame un cacho de min. Un trozo que se me faltara o notaría, e moito, moito, moito...
Sabes que eu sempre estarei aiquí, e sabelo...

Non me despido, pois sabes que sempre estarei ai contigo.


Para os meus amigos, eles saben quen son...


Kéresevos!!



Con dios!!

4 comentários:

Anónimo disse...

OsIÑo:


ke DeciRcHE, DeiXAchEme sen palAbrAs, Sen AlenTo, Sen Cor... DoumE Por AludiDO, aLGo Que Ti EspEro Que taMEn, xa que ti, amIgo, Es sEn Dúbida, Un AnaCo de Min, UnHA peRsoA Na KE ApoiArme e ConFiar, esA PErsoa KE ToDO o MunDo kiXera Ter o seU cArón, sí; O CaRón DOs TeuS oLLos, Das tuAs VáGoas, DOs TeuS AbrAzOS, dOs TeUs SoRRisOs... AlGo KE ToDO o MunDO kerE, pErO So Uns PoUkos afoRtunAdos o PodEn AkADAr, e eu, Son Un DesEs pouKos AfortunaDos... Un AfoRtunAdo, ke , kda minUto, kAd SeGundo, kAda suSupiro Ke paSa, Dase KonTa Do ValOr Ke TEn o CoñEcERte, o tertE o Meu lado, Nos BoS e malos MoMentos, E KMo Non, Kada SuSpiRo ke pasA, DaSe KontA Do CariÑo e ApreCio Ke Che tEn, Algo Que Nin As palAbras o Poden DesCribIr, Xa Que ten Un vAlor IncAlCulabLe...
voTo a VoAr A miñA imaXinCion, Voa Komo As pombas en libErdaDe... Voa alTo , moi Moi Alto, Tan aLTo Ke é inAlKanzabEl,Asi KomA O MEu SoñO de DispoR de Ti, TodA a NosA KurtA Vida, PretO de Min...
As MiñAs PalAbrAs reLatAn Os MEus SenTiMEntos Hacia Ti, haCia un AmiGo, Un Gran Amigo... Un senTimEntos Ke SoN tenroS e InFiNitoS...
PodEriA votar Toda A Vida, Eiki, RelAtanDo e relAtanDo, Pero kiZas, Non MerEZa A Pena EsCriBir taN LeXos da poEsíA...
SimPleMenTe ; dicIrcHE ,
"KEROTE".

Anónimo disse...

Tesme ao teu lado agora mesmo, e sabes que t kero moito, e q stas class sen ti nunca serian o mesmo.

bIkOS wApo tkMmMmMm!!!

M!Gu3L disse...

Aí dentro...

Anónimo disse...

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii carallu cada dia estou mais orgulloso de conocerte... a italia eh!!!! joder q puta pasada... vai ser xenial!!! nn vou poñer tanto como o ramilito pubertá peo q sepas q vai con tanto cariño coma el, ainda q pareza dificl GEGEG eña bikos!!!


asd: sbd noite!! xDDD ;)

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...