ChEMaRi_PaRt OnE

22 de outubro de 2007

Bueno, pois pretendo que esta entrada sexa graciosa, polo menos para todos aqueles que coñecemos a ese gran personaxe chantadino chamado Chemari. Deixando aiquí unha parte (a primeira) das que virán, porque este fenómeno da pa moito. Haberá unha segunda, e moi posible unha terceira :) Decir que esta entrada non sería posible sin a amable e imprescindible colaboración de André Ramil Eiriz (oso) que me pasou a malloría das frases. E sen mais que decir, aí van unhas cantas... espero vos gusten!! (a min sí)

*- Eh! Quién es ese negro que fichasteis aí los del baloncesto (Eu: Nah, un que estaba xa o ano pasado) Y es bueno?? (Eu: si) Pe pe pero habla catellano o no?? (Eu: sisi) Y cuánto mide?? (Eu: 2.05 por aí) Y pesa? (Eu: non sei... 105kg ou asi) Y como vino para aquí? (Eu: Estaba no Cob e tal e acabou aiquí) Pe pe pe pero dónde es? (Eu: de New York) Bah!! Tú tienes que ganarle a ese pequeñajo queda claro?? xDD

*-Haber!! Tú!! Traeme un libro gordo!! echo por un chino!! Bueno, o por un chino americano que sigue siendo chino queda claro!!! xDDD

*-No te metas con el Berilio queda claro!!!?? xDDDD

*-(Operación Chemari) Haber... da 95 no?? pon aí 95... (aos 3 segundos dí alguién "Profe, dá 93") Pues entonces para que poner 95!!!!!! xDDDDDDDDDDDD (Esta encantame, innarrable)

*-Bueno, cuándo quereis que os de clase por la tarde?? (Alumno: El Viernes) Pe pe pero como va a ser el viernes si tengo una comida!!! xDDDDDDDD

*-Pero, cómo perdeis contra un colegio de curas?? xDD *-(Con un trozo de tiza como unha uña que nin se da escrito) [Alumno: Profe, fai falta tiza...] Pe, pe con eso escribo yo un libro queda claro!!!?? xDDDDDDD

*-(Soa o seu mobil) Joer, esto es una mierda!! (en baixo) Como se apaga esto!! Esto hay que tirarlos al contenedor queda claro?? (Apágao) Yo quería un Nokia destos que ya no se fabrican, son los más fáciles de manejar, caen y no pasa nada queda claro?? xDDDDD

*-No te duermas todavía!!! Espera ala siguiente clase!!xDDDD

*- Hay dos tipos de vino; el vino blanco y el vino negro queda claro?? xDDD

*- Bah, vosotros no sabeis, que no os gusta el vino, aun sois muy jovenes xDDDD

Impresionante, ainda quedan bastantes mais e mellores (si cabe) nas siguientes partes que publicarei!!! Grande Chemari e gracias Oso!!!

2 comentários:

Anónimo disse...

Grande chemari grande!!!! e as ke kedan!!!! este tipo é un fenómeno... un verdadeiro crack!!
tQQQQ Oso!!
PD. Teño k falr kntigo... ai nn ! es ti!!!xD

Anónimo disse...

Pe pe pero vamos haber q pusiste ahi!!!qeda claro no??haber tu miguel estas de acurdo conmigo no?? q grande o chema,a caña,moi wapo o blog,sigue asi Agur

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...