"Non me contes a túa vida [4]" con...

16 de maio de 2008


Nome? Antón Eire piñeiro “tony”. Para os amigos, como queirades xD.
Fecha de Nacemento? 04-02-1991 “XERACIóN 91”
Clase? 1º BaC “A”
Cor/es favoritos? Negro... e as cores da nosa bandeira xD.
Bebida preferida? Acuarius... (clara de limón.....shhhhhhh)
Comida favorita? Pasta.
Canción Favorita? “Piedra contra tijera” de Soziedad alkoholika e “My spirit will go on” de Dragonforce.
Messenger? Tony_5238@hotmail.com



P Ola que tal?
R-Ola que tal?!
Que tal a familia?
-Tirando... ben
Estudian ou?
Si vai tirando... ben... a familia ben...
Oiches, ti cando saes do baño e cheira mal, pechas a porta ou deixala aberta?
-Pechoa creo...
Cantas veces a sacudes ao acabar de mexar? Lavas as mans?
Unhas 4 ou 5 ao igual que meu amigo joserra e polas mismas razóns jeje. Por suposto que as lavo... Que va é coña case nunca... o que debería facer é lavalas antes de mexar xDxDxD como Torrente... xDDD
Eres dos que en ximnasia cando te duchas, a sacudes para que pareza máis grande¿?
Non me fai falla jeje ... Que va non o fago xD
Veste xogando coa SD Chantada en terceira?
Porque non... aínda que hoxe en día está difícil pero a esperanza é o ultimo que se perde. (O primeiro e ascender a NACIONAL ou??) xDxDxD
Contame calquera anécdota pándiga que che pasara.
Moitas, pero unha reciente cando iamos o dieguinho e mais eu comprar un aquarius ao gadis... meu amigo diego chorou sangue para intentar sacar unha lata destas que están todas xuntas cando ao lado había latas soltas... (iguais) aínda botamos unhas risas cando llo dixen... xDD
Estás contento de ser quen eres.
Bueno, si, máis ou menos, aínda que sempre se pode ser mellor en todos os aspectos, creo que teño bastante sorte cos amigos que teño e non me podo queixar demasiado en xeral.
Que cousa nunca perdonarías?
Creo que sería capaz de perdoar case todo ainda que depende do caso... p.e: a traición é moi difícil de perdoar...
Que tacos e/ou frases dis moito?
Cagoendios xDxD
Cal foi o sitio máis chungo donde o fixeches?
Creo que non o fixen en ningun sitio extraño... pero gustariame... jajaja.
Estás namorado?
Supoño que non.
Se puideras volver atrás no tempo, que cambiarías?
Moitas cousas ainda que eu opino que hai que vivir o presente e intentar aprender dos erros do pasado. Penso que xa estaba escrito o que ía pasar entón non merece moito a pena comerse a cabeza...
Que esperas do próximo verán?
MOITOO xD sobretodo pasalo cos amigos e disfrutalo a tope... xa me tarda :D Rapaces a triunfar!! xD
NON ME CONTES A TÚA VIDA!! ;):)

0 comentários:

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...