"Non me contes a túa vida [3]" con...

2 de maio de 2008



Nome? José Ramón Carballo “Joserra” jaja.
Fecha de Nacemento? 08-03-91.
Clase? 1º A bac.
Cor/es favoritos? Azul.
Bebida preferida? Coca-cola.
Comida favorita? Os espaguetis do Plácido estaban bos pero quédome co churrasco…
Canción Favorita? BSO Piratas del caribe, canción normal pois de Bob Sinclair `what I want`…
Messenger? joserra___10@hotmail.com

Aí vai:

P Ola que tal?
R-Ola qué tal… yo bien, bien xDD
Que tal a familia?
-Sen cambios, ben….
Estudian ou?
-Moito moito… demasiado, miña irmá demasiado...
Jujuju, ti cando saes do baño e cheira mal, pechas a porta ou deixala aberta?
-Pechoa sempre jeje Bueno, se me acorda...
Cantas veces a sacudes ao acabar de mexar? Lavas as mans?
-Unhas 4 ou 5 que como di o meu irmán belesar (joden moito esas gotiñas que quedan aí).Jaja sí sí!! Lavoas sempre homeeeeeee!!! que bah oh poucas veces xD coma todos... xDD
Eres dos que en ximnasia cando te duchas, a sacudes pa que pareza máis grande¿?
Non jeje.
Veste xogando coa SD Chantada en terceira?
Home é difícil pero posible... en uns anos por que non…? E en 2ªB tamén sería posible cuns poucos fichajes jeje. Pero sí, en terceira é posible :P:D Bueno e "pó" ano a nacional eh xavales!! xD
Cóntame calquera anécdota pándiga que che pasara.
Ufff Debe haber tantas...!! Pero aora mismo non che sei... en Italia houbo unha moi boa dun amigo noso imitando a un rapaz e a unha rapaza que nos escarallamos de risa na habitacion foi moi boa! pero non se poden dar nombres... e bueno quédome logo co partido do ano pasado contra o Guardés… que ainda que perdimos no último minuto como todos sabedes foi moi importante para nós... e a xente que habia…!! Pasamos a fase de ascenso sin perder e non valeu de nada..! ainda así, é un bonito recordo…
Estás contento de ser quen eres?
Pos supuesto… non me pode ir mellor... jaja, é broma, pero si que estou contento de quen son e orgulloso dos amigos que teño… que son moitos e bos…
Que cousa nunca perdonarías?
"Perdono pero non olvido" xD ainda que non sei, a estas alturas que che falle un amigo é jodido pero acabase perdoando… home se é moi moi fuerte pois non... pero bueno, o peor e o máis difícil de perdoar é a traición…
Cal foi o sitio máis chungo onde o fixeches?
Jue… xD nun portal jajaja xDDD Que bah oh eu non fago esas cousas..!!!! Era por decir algo xDD.
Estás namorado?
Pódese decir que sí xD
Si puideras volver atrás no tempo, que cambiarías?
Si puidera volver atrás non xogaria aquel partido en Lugo contra a comercial no que jodín a rodilla e no que ti estabas presente e me decias "non das seguido? xoga oh xoga" e eu ca rodilla bfff moi mal… xDDDD por certo que tiñamos que gañar 4-0 ou por ai e íamolo conseguir pero bueno ao final nada...
Que esperas do próximo verán?
Pois espero moito a verdade é que xa o falamos e ímolo pasar ben... Hai que estudar agora para despois no veran facer ufff porque promete e con vós ainda máis… Qrvs!!! Un abrazo pa tos!!
NON ME CONTES A TÚA VIDA OH!! ;):)










0 comentários:

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...