"Non me contes a túa vida" con...

16 de abril de 2008

Nome? Marcos Figueiras Otero.

Fecha de nacemento? O 1 de Marzo de 1991, son Piscis.
Clase? 1º B de Bac
Cor/es favorita/s? Branco e azul.
Bebida preferida? Tropical e Absolut con trina de mazá xDD.
Comida favorita? Calquero da miña nai, ou aquelas nas que estou ao voso lado...
Canción favorita? Los lunes de Octubre [La Fuga]
Metroflog: http://www.metroflog.com/asiaticopq

Comezamos:

P. Ola chino, que tal?
R- jeee… ben, ben….
Que tal a familia?
-Ben, coma sempre…
Estudian ou?
-Si, estudian anatomía… de vez en cando…
Eso está ben. Oiches, ti cando saes do baño e cheira mal, pechas a porta ou deixala aberta?
-Pechoa na miña casa, na dos outros abroa pa que lles cheire mal…
Bueno, así na túa tamén cheira mal, que non a ventilas xD ;) Cantas veces a sacudes ao acabar de mexar? Lavas as mans?
-Duas (máis de tres é palla). Non, lavoas moi raramente…
Eres dos que en ximnasia cando te duchas, a sacudes pa que pareza máis grande¿?
-Non me fai falta sacudila…
Jojojo, que sobrado. Pareceche xusta esta vida?
-A verdade non o sei, levei alguns paus, pero bueno, até agora sempre tiven moi bos amigos para que me axudaran a levantarme...
Estás contento de ser quen eres?
-Si!
Que cousa nunca perdonarías?
-Que o meu amigo me traicione (eu fíxeno)
Que tacos e/ou frases dis moito?
- Joder, mecago en dios, holaqtal¿?, que pasa xente!!¿?
Cal foi o sitio máis chungo donde o fixeches?
-Nun portal, e no medio dun prado sentado nunha silla… xDDD.
Estás namorado?
-Non...(pode)
Si puideras volver atrás no tempo, que cambiarías?
-Fallarlle a un amigo, o que xa comentei antes
Que esperas do próximo verán¿?
-jeje…pois a verdade é que espero moito… un aniño máis, moitas festas por diante…
NON ME CONTES A TÚA VIDA OH!!






1 comentários:

Anónimo disse...

ola moniño!!
k chulo tes esto!xa facia tempo k nn me pasaba x aki..e dixome o chino k agora t dedicabas a facer entrevistas!!xd
ta moi ben a idea!segue así!
nn cambies!!
kereseche!

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...