SiiiIi!!!! Gracias Papá-Mamá

21 de março de 2008

Teño uns pais que non os merezo. Cos gastos de meu irmán na universidade (sin beca polo soldo de miña nai e meu pai), facendo una casa nova, e conmigo, que deixei 4 nesta 2º envalación (eu sei que as vou recuperar, e mais agora, que non lles podo fallar) e vanme pagar 2.200 eurazos para ir a un clinic da NBA en New York!! Gracias a Will Ganchito Ladson!! Un crack, que me deu esa oportunidade, porque sabe que a situación do basket en Chantada non é a mellor, e ofreceme este soño que xamais imaxinei.
Visitarei o pavillón dos New York Nicks, e o dos Sixers, e irei a tres campus. Un deles, dos New Jersey Nets, equipo da NBA!! Ainda non o creo. 17 días en New York... Oh Si Brian!!! [xD tony]
Está claro que nesta 3º envalación vou ter que estudar moitísimo. Loitar contra a miña pereza e vagancia, e non disgustar aos meus pais, que realmente non me piden nada doutro mundo, só algo que vai ser bo para min nun futuro...
Só pedirlle aos meus colegas, que se algún día non salgo, non salgo, é o que hai e o que me toca. Despois chegará todo un gran verán e por suposto N.Y. Pero agora, estes tres meses, teño que demostrar aos meus pais que merezo ese premio que me acaban de dar...

3 comentários:

Anónimo disse...

EnOAbOa CieLoOo!! so txe podo decir eso xk nn me sale outra cousa!! merezesto esto e moito mais.... espero k o disfrutes kn todas as tuas forzas xk e unha experiencia irrepetible... so espero k nn te esquezas dos k kedmas aki( ups si ahora ko pensa eu tamen vou pali xDDD) espero verte se nn e en N.Y k se en ourense pro verte!! jiji weno k xa sabes o k te keda estudar e nn sair tanto k os teus pais portaronse eh!!! demostralhe o k vales!!! k ko a metade k me demostraxe amin xa lhes txega de abondo...kerote migue!!!! aiki po k sexa!!

//pAuL!nHa//* [xsempre]

tQ*

Anónimo disse...

desde eiki mostrar a miña maior ledicia, xa que enorgulleceme ke o meu osiño se vaia para as Americas. Sera sin dubida unha grata experiencia, que espero que o disfrutes o maximo para vir ca maior ledicia posible. Tes uns pais que non os mereces, sí, pero eles un fillo que tampouco o merecen. Eso sí, ten coidado que non te fichen x alo, que teslle que dar inda moitas alegría o municipal!
E eso oso, que noraboa de veras, e que aproveites esta oportunidade.
Cachís!!! algo malo tiña que ter esto!!! 17 días sen estr xuntos e manter unha amizade a distancia...! pero weno, se é por esta causa, merece a pena.

Quérote Oso, non o olvides...



André Ramil

Anónimo disse...

pimooo!!!!!!jojo a new york e!!! q bn q o vas pasar...

weno peqeno, pos tes razon, estes tres mesiños ai q poñerse...por nos e por eles...q ven o merecn q lles deamos algunha alegria de cando en vez!!

qeote pimmooooo!!!


chino-_-

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...