Vaisenos o Rei dos Chatos...:(

23 de dezembro de 2007


Tivenme que decidir pola foto borrosa e escura, ou a menos borrosa e mais escura, pero non me comín nadiña a cabeza. Con que se vise o bulto de todos os amigos que se deixa aiquí o gatiño chegábame, así que decidinme pola menos borrosa e mais escura, pero como xa comento, iso é o de menos.
De momento non estou jodido de todo. Supoño que cando cheguemos ao novo ano, cando atopemos o día de decir adeus, aí si que virán todos os sentimentos que poderei recordar. Os paseos solitarios do mecho mais eu mentres os mais futboleros xogaban a correr detras do balón na nosa infancia no Xoán de Requeixo, os partidos de pin pom imborrables, a excursión a león na que dormimos xuntos na mesma habitación, Salou, todos os chatos tomados, os seus xuramentos... ... ... Son tantas cousas...
Algunhas rapazas choran, eu coméntolles que non deben, que xa chegará o día, mais que nós nos temos os uns aos outros. El non.
Perdón, o que acabo de decir é unha barbarie, el sabe que sempre nos terá aiquí, que sempre nos terá e sempre nos vai ter, porque ainda quedan moitos días xuntos, que se verán "intervalados" por unha estancia en terras catalanas, mais que só será iso, un intervalo, (esperemos que non moi grande porque eu sempre creerei que a súa vida está aiquí) que todos sabemos que non vai facer que as cousas mais importantes se jodan.
Non me imaxino ao Micho falar castelán cos cataláns, así que creo que van a ter que aturar moitos mecagüen dios
Así que sen moita mais cousa que decir... ¡ Nunca cambies, eres estupendo !

3 comentários:

Anónimo disse...

vaisenos o mixiño,dios,cando taba ben sempre era(amistade vamoslle tomar un chato)i eu siempre lle decia ko invitaba eu(ainda ke non abia pasta xke sabia ke kedaba ben e ke o chato o pagaba el)pero iso non era o mellor,siempre e o primeiro en rir as koñas e sempre ke necesitas algo esta ai e mais kousas,non sei kedecir,vaise 1 parte de nos,1 peza do tetris de amigos,e botaremolo de menos pero seguro ke ben polo verao,x semana santa e mais e emsnos fartar de rir ko pandigo ke e.bks a todos e saludos das MIÑAS PARTES.

Anónimo disse...

Si, Vaisenos o rei dos chatos... Esas noites con chatos con el, as tardes na polemica, as mañans na clase... Eses dias imborrables na nosa mente.
Non é un adiós, é un atalogo... e esperemos que volva prnto por que vaiselle botar de menos... QUEREMOSTE MECHO! Eres unha gran persoa é un mellor amigo...

OSO

Anónimo disse...

ai que ver como te curras o blogspot.está de maravilla.si tes razon vaisenos o rei dos chatos que pena pero maña dia de fin de ano festa rachada!!!!!!!!!!!!!!jejej pasalo ben a tope
veñas ata maña pasalo ben
xao

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...