Chantada está chea de personaxes.

5 de dezembro de 2007

Para mín o mellor;
-O Tito; espectacular, simplemente un fenómeno, cando estou con él sinto que estou a facer algo ben e que me sinto xenial, que botaría toda a tarde con el ainda que non sepa nin quen son, nin moitas veces que lle digo.

Logo hai outros moitos;
-O Milucho; un pándigo, sempre vai falando só.
-O Varela; co seu ducados e a sua radio ten a vida feliz... non lle deas aman porque non dudará en babarcha.
-O canario; non falta a un evento deportivo, anda por aí co seu bastón a todas horas, pero se hai partido, non falta.
-O Bosi; Estrella Galega, digo Estrella Galicia xD.
-O Jorgito; párteste o cú con el, e non sempre coa risa...
-O Suso; ou Arsenio, Balbino, Javier, José...
-O Leopoldo; xD, tan só hai que velo... Con más paste ca un torero, vaise para a caixa, e a dormir...


E ALGÚN "QUE ME SE ESCAPA"
Somos un pobo che de estrelas.

MAÑÁ PASADEVOS POR AIQUÍ, POIS VOU FACER UNHA PRESENTACIÓN CUN VIDEO DESTAS, QUE VAI ESTAR GUAPA... XA VEREDES!!! ESTA ENTRADA ERA MAIS QUE NADA PARA NON PERDER O FIO DE SUBIR!!!

CON DIOS!!

1 comentários:

Anónimo disse...

JUE!!!!!!!!

vaia personaxes ke hay en xantada!! hbr ese videooo osiño!!!xDD
and liado... snto o kutre kmntario... peo feito kn m8 cariño! :D

TQQ

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...