Pasado mañá...

16 de dezembro de 2007

2 comentários:

Anónimo disse...

acabo de lorar durant unrato,o eso creo xke ultimamente los dias me pasan mu lentos i no me entero de kasi na,pero esto se ke es real, ke tienes un don ke no tenemos los demas,espero ke lo aprovexes o x lo menos me inntentes enseñar un poko de lo ke llevas dentro.ke sepas ke te kiero i ke pase lo ke pasa nunca nos vamos a separa,xke los grandes amigos x muxo ke se vacilen,son invencibles.te kiero warro.xd,son o amis x si non vai esto,ke non dei kolgado 1 puta mensaxe e eso ko intentei bn veces.FOREVER

Anónimo disse...

De NAda Por To... dESeXando k Xegue o 18 pA velo!!! jaja Kmo vAIo MoviE mAker... ?? Pa eSo TAmoS!!! juju

bikos


QrT*

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...