Xa queda menos.

2 de novembro de 2007

Ou nada para o esperado castañazo. Son as 00:36, pero non teño sono. É mañá, un día esperado dende hai meses... non sei se darei dormido!!! (menos mal que nos queda o partido da nba) pero iso, oxalá o castañazo siga medrando, porque sería moi bo para o pobo.

Paseime uns días sen publicar unha nova entrada, pois tiven un exame de lengua e non tiña moito tempo, agora ben, non volverá pasar... era só porque era o primeiro exame, mais espero non se repita.
Deixo este poema, contundente, que lle encanta a Susana xD:

Esta será na miña morte,
a miña última palabra;
Quen me dera ser gata,
para vivir sete veces...

















xD Que jefazo o Amarante!! nas ruinas do monasterio, alí se meteu!! xDDDD

2 comentários:

Anónimo disse...

FiGUE!!! Tns q poner la foto de juan que me enseñaste, la que está en pelotas y la que se calló de lapiragua!!
Besiño!!! tQ!!

Anónimo disse...

Anda!!! esta manolo rivas i eu non vou poder ir!!! vixiademo eh!!
xDDD
Xa sabedes por quen vai

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...