Eu xogo no CB Chantada. Gracias.

19 de novembro de 2007

Simplemente e ÚNICAMENTE dar as grazas a: D. Manu Sánchez, Narciso e a "Papá". Porque si non fora por eles, eu non podería decir (e considérome un privilexiado) que xogo no C.B Chantada, no equipo do meu pobo, cousa da que moitos non poden fardar. Porque eu vou ver os partidos, e síntome orgulloso xa que eu xogo nas categorias inferiores dese equipo. Grazas tamén a: Bruno, Paulo, Piko, Franchi e Cristian así como a moitos dos colegas da SD Chantada.
Gracias por axudar a loitar polas categorias inferiores do CB Chantada, ainda que a moitos nin lles interesemos. Sobre todo ás tres persoas que nomeei de primeiras. GRACIAS.

"frikaldá; pero realidá"

PD: "Que chova ata que afoge Cristo e os peixes lle coman os collós"

3 comentários:

Anónimo disse...

Si senhor eu tamen estou moi orgulloso de decir ca boca bn grande
EU TAMEN XOGO NO CB CHANTADA!!!
E todo xq unha persoa qixo luchar x nos,mentres outros se deben sentir moi orgullosos de ROUBARNOS cartos para facer unha plantilla de EBA,si falo desas persoas q todos sabemos,e tamen aqeles q se van fora e se sinten orgullosos xogando noutro eqipo q nn e o do seu pobo,encima na mesma categoria
Xro imos facer unha cousa loitar e facer unha gran tempada e calar bocas
Grazas a MANUEL FIGUEIRAS,MANU SANCHEZ E NARCISO
FIGUEIRAS MONUMENTO no pabellon!!!!

Anónimo disse...

EU TAMEN XOGO NO CB CHANTADA!!!
antes de nada darlle as gracias a manu, narciso e papá...xD.
sen eles seria imposible o ke está a suceder neste ekipo...
non me enrollo mais
o sabadoo cadetesss, kerovos ver alí a todos...
aupa cb chantada!!!

Anónimo disse...

EU ENTRENEI UN DIA NO CB:CHANTADA!!

peo esguincei un dedo e nn volvin...jeje

Na, da as grzas a esas persoas k fan k o basket base seña posibel en chntada. Manu OSO maior jefes.

Tendes o meu apoio !!!!

OSO

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...