12-13 increibles

14 de julho de 2008

Na miña entrada 113, quero volver, e revolver, as gracias a todos, sobre todo aos do sábado, (sin olvidarme dos que non estiveron, e das rapazas, por suposto).
Porque o sábado destesme unha das mellores noites e tardes de toda a miña vida(sobre todo o tempo que pasamos na casiña ;)) . Con vós, claro.
Como dixera fai tempo nun video (con motivo dun video da nosa xeración), sempre todos din que teñen os mellores amigos do mundo bla bla bla, e eu, como non, teño o mesmo dereito a decilo [e son o únioc que di a verdade :P:P ;;)]

CREO QUE A NOITE DO SÁBADO E O DOMINGO CA SÚBIDA SE MERECEN UN VIDEO, ASÍ QUE FAREMOS UN... NON VOS PREOCUPEDES... :)

hoxe, ou mañá será colgado :P;)


PD: Gracias á xentiña que me le e non comenta, facedes ben, eu non pido comentarios;) [130] e noto a vosa presencia igual ;) e gracias aos que comentan tamén ;;)

Gracias 10!!!

0 comentários:

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...