Roma 08. [4]

23 de fevereiro de 2008

FIXENO APURADO, PERO É O QUE HAI. E co que me quedo, sabedelo vos tan ben coma min...

Posiblemente, case seguro sexan estas as últimas fotos que colgue, sen cumplir o prometido de subir algunhas realmente boas. Estas tres que colgo, no museo do Vaticano, facendo o mono con ilusións ópticas [o Ness está, ainda que non o pareza, 2 metros por diante da figurita] e coas súas correspondentes "tomas falsas" xDDDDD.

Bueno, a primeira, nos colocando ao Ness. "mais adiante, mais atrás, aí aí!!" Pa ao final, sacarlle esta foto xDDDDDDDD. Cando a viu!!! xDDD


Esta foi "mala" querendo. O joselas mais eu dicindolle ao ness, "adiante, adiante" "atrás, atrás" xDDD Moito nos rimos. E ao final... aí está, que non sei o Ness o que lle quere comer xDDDDD.


Esta foi a boa xD , xa a última foi en serio. Menos mal que non nos pillaron os seguratas!! xDD
Bueno, hai que joderse, o orgullo é mui jodido. E nah, que se algún día me pasan mais fotos, das que eu tamén son autor dalgunhas, pois serán colgadas, e senon, pois joderse todos, ainda que xa se me quitaron as gañas e a ilusión por subilas.

Polos que están na foto, e por moitos que non están...


0 comentários:

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...