Roma 08. [3]

20 de fevereiro de 2008

Porque con estes rapazes pasei moitos dos mellores momentos da miña vida, e en Roma por suposto. Porque neses días descubrín un novo crack como é o primo Mouse; impresionante o que me rin con el. E porque me din conta alí que hai amigos que o son algúns días, e amigos que o son sempre. GRACIAS!
PRIMEIRO DEIXO AO PRIMO MOUSE, CANTANDO A CANCIÓN OFICIAL DA EXCURSIÓN A ROMA. E-NOR-ME!!! XDDDDDDDD MAREA. LOS MISMOS CLAVOS.


Agora, algunhas fotos!!
os xefes. JOSERRA,NESS,PIMO CHINO, PIMO MOUSE, E EU.

con caras de dormidos no vaticano xDD E o pimo ao fondo observando con atención o museo xDD


flipade, esta foto é na capilla sistina, non se podian sacar, puxemos a cámara casi nos pes, e sacamola cos seguratas todos ao lado!! NESS,JOSERRA, LAURIÑA MAIS EU!! xDDD E O JOSIÑO MIRANDO PARA OS SEGURATAS DA CAPILLA SISTINA XDDDD que lles pagaban por decir: NO FOTO!!! Xdd ESO ERA BUENÍSSISSIMO, despois todo dios berrandolle á xente que facía fotos polo museo NO FOTO!!! [Gracias Ness]

mouse, marcos e juserra!!e aiquí estes fenómenos, Así remato POR HOXE!! MAÑÁ, MAIS E MELLOR!! ESTÁ PROMETIDO!!

0 comentários:

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...