Un aniño...

12 de setembro de 2008

125 entradas, 313 comentarios (sempre desinteresados), 9460 visitas... algúns días publicando con gañas,outros sen elas, pero sempre ca mellor intención.
Nestes últimos días non publiquei moita cousa, non estou co tempo que desexaria, pero creo que por boas razóns.
Hoxe fai un aniño que me decidín a facer un blogue, e agora síntome orgulloso. Releo as entradas e emocionome con todas as cousas que chegamos a vivir, non eu, T O D O S.

Prometovos que vale a pena que algún típico día destes aburridos na casa, releades as entradas de todas as nosas aventuras, excursións, historias, etc. porque vades sentir un orgullo e unha satisfación no voso interior increibles... [Recordar eses días nos que eramos donos do Coyote... Oh dios!! Pff xDD... a excursión a Roma... traballo galego... festas... da sidra, do viño, da miña casa.. todo!! en serio... que sodes a ostia e que en serio que algunhas entradas merece a pena recordalas... ;)]



Me importan los de verdad, los que comparten mis días.. .

2 comentários:

Anónimo disse...

:) Un ano! Noraboa logo xD
Andiven mirando por aquí entradas entigas e vin unha que me encantou, sobre a diferencia entre as amizades de homes e mulleres, e tiñas toda a razon!
Un bico qeote(L)

Anónimo disse...

a anterior era eu (Raquel) :)

A minha Lista de blogues

Porque para min todos os momentos que pasei cos meus colegas é unha das cousas máis importantes da miña vida... espero non perdervos nunca... porque sodes a ostia...de veras...